Wednesday, November 13, 2013

::julemarked::





Bilder: 1. og 2. Julepynt av krympeplast. 3. Krympeplast klar for en tur i ovnen 4. Hårstrikk 5. Pakkebånd av stoff

Forberedelsene er i full gang, i år skal jeg være med på et julemarked. Heldigvis ikke alene, vi har slått oss sammen, 4 gode venner. Og om vi ikke får solgt noe, så kommer vi ihvertfall til å ha det utrolig koselig sammen! Men vi håper jo også at noen andre enn vi liker det vi lager. 
Julemarkedet er helt nytt her i Tromsø-området, Julemarked på Hella, og det høres så utrolig stemningsfullt ut med det de planlegger. Om ikke annet, så tror jeg at vi kommer til å få en god porsjon med julestemning der Ü Vi ser frem til å ha et bord inne i en av småstuene, med lykter utenfor, og god og lun atmosfære inne. Kanskje lukter det kanel og nellik, og folk kan få kjøpe litt julepynt, ting de trenger til innpakning, små julegaver eller bare kikke og trekke til seg julestemninga. Dette blir bra! Jeg må bare takke mine gode venninner for at vi gjør dette sammen: ♥ Guro, Janicken og Alice
Julemarkedet skal være 7.-8. desember, og vi kommer til å delta søndag 8. desember. Vi gleder oss!

12 comments:

  1. Høres så koselig ut ! Hadde jeg bare bodd nærmere....
    Flotte ting du skal ha med, blir så sjarmert av bambiene ( selv om de ikke er "inn" å ha i interiøret ;)

    Kos dere masse og lykke til !!
    Janne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ♥
      Ja, det er vel flere år siden bambi ble kastet på dør i interiørverden, men for meg hører bambi hjemme til jul! Nostalgiske barndomsminner!

      Delete
  2. Åå, som jeg gleder meg:-) Det kommer til å bli så koselig!

    ReplyDelete
  3. Så fine ting - jeg har også lavet ting af krympeplast til det julemarked, jeg skal på: Det er altså bare et sjovt materiale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er det virkelig, ja Ü Lykke til på julemarked!

      Delete
  4. Så utrolig kjekt å kunne gjøre det sammen med noen andre. Masse lykke til :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk! Hadde nok ikke gjort det alene. Men når man slår seg sammen 4 stykker blir det plutselig overkommelig Ü

      Delete
  5. Joho! Gleder meg både til fredag og til selveste søndagen :) Nydelige ting du har laget! Blir nok litt "internsalg" også, tipper jeg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Regner også med at det blir endel internsalg, ja ♥

      Delete
  6. Sikke noget fedt pynt - elsker farverne (:

    - Kit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk, så hyggelig ♥ Gleder meg til å se hvordan det blir mottatt!

      Delete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!